vad händer med mig själv?


jag har inte skrivit ett inlägg på evigheter känns det som. men jag vet inte vad som har hänt med mig. men jag är så himla otaggad på bloggar. jag har till och med nästan slutat läsa blondinbellas blogg. vad händer med mig? jag börjar bli lite rädd för mig själv. känns inte okej!
så jag skriver mest ett inlägg för att inte känna mig som ett freak (eller för att inte känna mig som inte kerstin)

men jag har varit i frankrike och hälsat på malin. det var soft. tyvärr inga elektroklubbar men strippor, beundrare, nutellacrepes, vin i petflaska, svenskar, kikärtor och mötley crüe. det blev mest av det sistnämnda. man skulle kunna säga att det har blivit som ett beroende.

någon gång ska jag lägga upp massa fina bilder som jag har tagit här i bloggen men tills dess får det bli bilder jag hittat från andra när jag dansar till hit the road jack och i will survive och andra hits dom gillar att dansa till i france.


jag och strippa


jag dj:ade i en fransk radiokanal


jag var med min syster


jag hängde med malins vänner


och framförallt dansade jag till hit the road jack



tjarå!

Kommentarer
Postat av: Malin

JAG ÄLSKAR HIT THE ROAD JACK!!!!! <3<3<3<3

världens bästa danslåt alla kategorier.

ps. du kom verkligen fel helg. denna har varit så sprängfylld av electro så jag vet inte vad..!! ds.

2009-05-25 @ 00:51:53
URL: http://sillyswedishgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0