just nu

idag är verkligen dagen efter. jag är trött som vanligt och skulle vilja sitta ut i solen men istället har jag sovit och rensat skor. idag känner jag mig lite olustig sådär, jag vet inte riktigt vad det beror på men det blir nog bättre snart.
jag måste sluta göra pinsamma highfives ibland iallafall. det vet jag
nu vill jag nog åka till repan och spela housemusik. och va med mathilda

för er som undrar så var gårdagen lika bra som alltid. bra valborg och det gick jättebra att spela. alla vi var grymma och fick många komplimanger och förfrågningar.
jag var väldit stolt igår. gå med du också förresten och bli lika bra som vi!
www.sisteruppsala.se

idag är min namnsdag
jag heter valborg
det är  lite festligt


tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0