test

jag gjorde nyss ett personlighets test på internet. jag gillar inte att göra sånt här egentligen eftersom det är omöjligt att göra ett som faktiskt stämmer. och nu tycker ju jag sånt är viktigt, att det stämmer!

men svaret blev faktikst välidigt sant. kanske inte allt men mycket. eller iallafall jobben, de som är tjocka är verkligen jobb jag vill ha. och har tänkt på många gånger. de som är kursiverat i personlighetstypgrejen är inte riktigt jättepassande för mig. men allting kan ju inte stämma.

Din personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.


jag ska berätta om gotland också. det var fab kan jag börja med att säga.


tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0