woowowow del 25

förlåt är kanske fel ord, eftersom jag inte behöver skriva förlåt för att inte skriva i den här bloggen. jag gör det ju för mig själv era puckon. som precis varenda bloggare i hela den här världen. alla bloggar för at få skriva av den, inte för att folk ska läsa, för att få skriva av sig.

men, jag älskar mitt jobb på skansen. på riktigt. det är det mest underhållande jag gjort på länge. och det tack vare de ordinaries dialekter. det är uteslutande stockholmska och en värmlänning. och dom som pratar stockholmska pratar verkligen stockholmska. det finns ingen hejd på det och jag älskar det.
skansen is the place to be i sommar alla dagar. jag har aldrig gillat att städa så mycket som jag gör nu.

+ andra roliga saker
- om en månad flyttar jag hemifrån för gott. blendakollektivet
- om en månad ungefär börjar jag på mitt nya jobb på sveriges elevråds centralorganisation SECO som kanslisekreterare.
- jag har asmycket pengar (för det är pengar, och enbart pengar som gör en lycklig!)
- jag har varit i berlin för en vecka sen och gjort sånt man gör i berlin.
- ALL I DO IS PARTY!!! och nu vipperhult



tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0