boboboboboobob

för er alla förvirrade läsare så var det hosta jag hade i förra veckan och har det fortfarande. nu har jag typ hostat sönder revbenen. så jävla ont och så himla onödigt. dom är inte av eller brutna men det känns så och jag kan inte röra mig (eller jag kan, men ont gör det) och då är det svårt att jobba. jag testade att städa toan här hemma. det gjorde ont kan jag säga! men imorn får det funka.

jajajajjajajajjaja. jag har betalt min första hyra, jag har köpt ut min dator. det känns som om alla mina sparade pengar försvann nånstans där. + att jag har köpt en skiva med timbuk. men sjukt värt.
nu ska jag laga middag åt mig och pigge. GOTTTTTT!


tjarå

ps. hallo, my name is DANIEL LINDSTRÖM!!!!!!!!!!! ds.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Har hört att för mycket röka och rom o cola i unga år ökar risken för diverse saker :p

Särskilt då i kombination med att regelbundet fippla på mixerbord vid 05.30 på morgonen.

2009-07-16 @ 15:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0