två spelningar att notera

allting går som sagt sjukt bra just nu.
eftersom jag vet att ni älskar höra mig vända skivor så tänkte jag tipsa om två kommande spelningar.
först ut är valborg. halv elva på morgonen i ekonomikumparken. jag tänker inte säga åt er att komma dit för jag vet redan att ni kommer vara där-

den andra är lite mer spexig. den är nämligen i en fransk radiokanal. den 15 maj när jag befinner mig i lyon kommer jag även dra ett liveset där.
det kommer bli grymt. jag återkommer om länk till direktsändningen så kan ni lyssna och dansa.


här är vi på gotland


tjarå!

Kommentarer
Postat av: Malin

och jag fick nyss veta att det tydligen är den 16/5. dvs SAMTIDIGT som eurovision. du inser att jag dör långsamt här va?! : /

2009-04-29 @ 00:38:50
URL: http://sillyswedishgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wooow Kerstin! Fan vad ballt och kul! Synd att jag varken är i uppsala på Valborg eller har en fransk radiokanal i min radio. Hade velat höra. Keep up! Kram amanda fast

2009-04-29 @ 10:50:38
Postat av: Mirja

Men hett i ekonomikum och allt alltså! Gratiis, synd att jag missar Uppsalavalborg som sagt. Ses!

2009-04-29 @ 19:36:31
URL: http://plums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0