owowowowowowowo

nu drar det igång. jag sitter på jobbet och ringer klart de sista numren. folk är glömska är slutsatsen jag kan dra från förra veckan och denna veckans jobb. då är det tur att jag finns.
men idag börjar *elevrådsveckan* på riktigt. styrelsemöte och årsmöte och personalfest hela veckan lång. det ska bli kul. men mycket.
på måndag tänker jag bara vara bakfull hela dagen och inte göra nånting! det tycker jag att jag är värd.
och jag har en skitbra nyhet jag vill berätta för alla. men jag kan inte det än. jag hatar när man inte kan eller får säga saker som är bra. men jag måste bara vänta denna dag tror jag.
sen kan jag berätta om min totala lycka!

vi hade klassåterträff från nian i lördags också. alla var sig lika. alla föll in i samma gamla roller. men det var okej. det var roligt! det såg ungefär ut såhär:


jag och emil


jag och marcus


del av gamla klassen



tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0