kul med..

kul med påsklov.
jag ba: *frossa i godis*
kul med frankrike
14-18 maj blir bra
frankrike lyon malin


kul i lördags
jag, emilie och mirja var grymma as allways bakom cd-spelarna på orange
gott med popcorn och chips
funkar alltid som partyhöjare såväl på hemmafesten som klubben

och en bild på mig in action. jag tycker det är töntigt att lägga upp bilder på sig själv när man dj:ar som profilbild på facebook. därför lägger jag upp en här. det är okej
jag borde helt klart börja ta mer bilder igen. med tanke på att detta är det enda jag har för tillfället
(tjejen som kollar på pictures of me på fejjan för att se hur man ser ut)




tjarå!


Kommentarer
Postat av: Malin

fett kul med att du kommer hit. ta med dig din fräcka silverväst, jag vill låna!

ps. det är väl visst okej med dj-profilbild? ds.

2009-04-15 @ 02:13:44
URL: http://sillyswedishgirl.blogg.se/
Postat av: Kerstin

klart jag tar med den. den är fab

nej. det är inte okej. det är mest bara killar som gör det för att visa att dom är så sjukt coola och dj:ar. antagligen kan de inte ens dj:a heller

2009-04-15 @ 20:13:42
URL: http://straightfromthahood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0