framtiden stavas: döda djur!

det är påskafton och det betyder att fastan är över och att jag äntligen får sätta mina tänder i döda djur igen. som jag har längtat efter denna dag! för alla er som inte vet det så älskar jag döda djur på alla sätt och vis.
jag gillar att äta dom
jag gillar att ha dom på mig
jag gillar att ligga med dom
vi har en fin relation, jag och dom döda djuren!

just nu längtar jag egentligen inte mest efter kött (har precis fått mig en dos av det) utan en promenad med alle. vi ska prata om livet och filosofier och sånt viktigt som man måste prata om för att rensa sin hjärna. för är det något jag behöver just nu så är det att rensa min hjärna. jag har kommit på två teorier om mig själv. jag måste testa dom på nån som känner mig, alle, och efter det kanske jag kan gå vidare och inte vara så sjukt bitter som jag är för det mesta nu för tiden. alltså, inget fel på bittra människor. jag älskar ju sånt. men jag har märkt att det mer och mer börjar gå ut över allt för många människor. och det är inte lika kul.
menmen, snart är det påsknattsmässa i domkyrkan. den är inte bitter utan bara optimistisk. sånt är bra
jag är sån men inte just nu
just nu lyssnar jag bara på jakob hellman och känner mig som en missförstått poetisk konstnär som bara vill få visa världen exakt hur jag tänker.


tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0