det går sjukt bra nu kompis

på riktigt, allting går sjukt sjukt bra!!!
det första jag kan säga är:
SOMMARJOBB PÅ SKANSEN!!! jag ba: chillin with the monkies all day long
eller jag kommer städa toaletter. jag vet inte ens om de har apor på skansen. tror inte det
men björnar iallafall!
men det kommer bli soft= kom och häng med mig i sthlm




sen har jag kanske fixat en lägenhet också. den verkar skitsoft. jag måste bara ringa och sånt och kolla upp lite grejer och jag hoppas dom inte gett den till någon annan. jag vill ha. jag behöver en lägenhet. men det är nog lugnt.

sen är det andra saker som också går bra. men mer om det nån annan gång

bildernas ledmotiv:
1: popcorn låten
2: out there dancing







tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0